Pozycjonowanie stron Legnica
Optymalizacja SEO

seo

Wysoka lokata = du┼╝o wej┼Ť─ç = wi─Öcej klient├│w.

Brak optymalizacji strony = ┼╝adnych szans na TOP 10 w wyszukiwarce.

Dlaczego brak optymalizacji strony, to kardynalny b┼é─ůd? ÔÇô kliknij w link w tym zdaniu, przeczytaj. Wa┼╝ne!

Co to jest pozycjonowanie?

SEO (Search Engine Optimization) - to ca┼éy szereg czynno┼Ťci maj─ůcych na celu wypromowanie serwisu b─ůd┼║ strony internetowej, dla odpowiednio wybranych i opracowanych s┼é├│w kluczowych, w rozmaitych wyszukiwarkach takich jak Yahoo czy Google oraz internetowych katalogach. Pozycjonowanie jest procesem w kt├│rego efekcie tworzona jest wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwarek i co za tym idzie znacznie zwi─Ökszona ogl─ůdalno┼Ť─ç ca┼éej witryny.

G┼é├│wne korzy┼Ťci z pozycjonowania:

  • zainteresowanie ofert─ů firm pozycjonowanych,
  • zwi─Ökszenie: popularno┼Ťci serwisu,
  • pozyskanie nowego odbiorcy, jakim jest u┼╝ytkownik internetu.

 

Proces pozycjonowania strony rozpoczyna si─Ö ju┼╝ wst─Öpnie na etapie jej tworzenia. Poszczeg├│lne elementy strony s─ů optymalizowane pod k─ůtem wyszukiwarek poprzez zastosowanie odpowiednich s┼é├│w oraz kodu. Gwarantuje to p├│┼║niejsz─ů dobr─ů pozycj─Ö w wynikach.

 

Co to jest optymalizacja strony?

Optymalizacja strony to ca┼éy szereg dzia┼éa┼ä maj─ůcych na celu zapewnienie wysokiej lokaty w wynikach wyszukiwarki. W Polsce rynek jest zdominowany przez wyszukiwark─Ö Google, kt├│ra generuje ok. 96% ruchu. Dlatego te┼╝ tworzone przeze mnie strony internetowe s─ů tak projektowane, aby w spos├│b maksymalnie jak najlepszy dopasowa─ç ca┼é─ů witryn─Ö do wymog├│w i kryteri├│w, jakie stawiaj─ů algorytmy Google. Dzi─Öki temu wyszukiwarka mo┼╝e oceni─ç warto┼Ť─ç strony i wy┼Ťwietli─ç j─ů na odpowiednio wysokiej pozycji.

Co jest pod wyszukiwarki optymalizowane?

Na stronie internetowej optymalizowana jest zar├│wno tre┼Ť─ç, jak i poszczeg├│lne elementy. Zabiegi te czyni─ů stron─Ö bardziej czyteln─ů i widoczn─ů dla robot├│w wyszukiwarek. Czynnik├│w rankuj─ůcych stron─Ö algorytmy Google maj─ů ok. 300. Tworz─ůc stron─Ö, g┼é├│wny akcent k┼éad─Ö zawsze na te najwa┼╝niejsze dla algorytmu i najwy┼╝ej oceniane.

Optymalizacja zapewnia lepsze zrozumienie zawarto┼Ťci witryny przez roboty sieciowe. Tym samym sprawia, ┼╝e strona jest wy┼Ťwietlana wysoko w wynikach w momencie, gdy u┼╝ytkownik wpisze do wyszukiwarki okre┼Ťlone s┼éowo kluczowe czy fraz─Ö.

Elementy podlegaj─ůce optymalizacji

Optymalizacja kodu

Jest ona przeprowadzana pod k─ůtem:

  • Szybko┼Ť─ç otwierania si─Ö stron ÔÇô wp┼éyw na ni─ů ma obj─Öto┼Ť─ç kodu, konfiguracja po┼é─ůcze┼ä, typ oprogramowania serwera oraz waga i format zastosowanych zdj─Ö─ç i grafik. Te ostatnie s─ů szczeg├│lnie wa┼╝ne. Fotografie wstawione na stron─Ö w formatach nowej generacji np. webp, potrafi─ů znacznie zmniejszy─ç obj─Öto┼Ť─ç strony i tym samym j─ů przy┼Ťpieszy─ç.
  • Hierarchia nag┼é├│wk├│w h1ÔÇôh6 ÔÇô pozwala ona lepiej robotom Google rozpozna─ç tematyk─Ö strony. Nag┼é├│wki h1-h3 powinny by─ç nasycone s┼éowami kluczowymi oraz mie─ç w┼éa┼Ťciw─ů struktur─Ö. H1 jest najwa┼╝niejszy i jest to poniek─ůd tytu┼é strony. Mo┼╝e on by─ç u┼╝yty tylko raz. Po nim powinien by─ç nag┼é├│wek h2 i dopiero w dalszej kolejno┼Ťci nag┼é├│wki h3. S┼éowom u┼╝ytym w nag┼é├│wkach na pocz─ůtku strony algorytm Google nadaje wi─Öksz─ů wag─Ö. Im bardziej w d├│┼é, tym znaczenie i wa┼╝no┼Ť─ç danej frazy jest mniejsza dla robot├│w.
  • Meta tagi ÔÇô s─ů to dane na temat strony zawarte w kodzie dla robot├│w wyszukiwarek. Dane te nie s─ů wy┼Ťwietlane na stronie.
  • Linki wewn─Ötrzne w obr─Öbie tej samej domeny ÔÇô niezmiernie wa┼╝na sprawa. Powinny one zapewnia─ç ┼éatwe i szybkie poruszanie si─Ö po stronie zar├│wno u┼╝ytkownikom, jak i robotom. Buduj─ůc powi─ůzanie mi─Ödzy stron─ů g┼é├│wn─ů a podstronami, ustalamy te┼╝ hierarchi─Ö informacji. Do ka┼╝dej podstrony nie powinny prowadzi─ç wi─Öcej ni┼╝ 3 linki. Inaczej m├│wi─ůc, za pomoc─ů maksymalnie 3 klikni─Ö─ç powinni┼Ťmy dotrze─ç do ka┼╝dej informacji zawartej na stronie.
    Linki powinny opisywa─ç podstron─Ö, do kt├│rej prowadz─ů. Zagnie┼╝d┼╝amy w nich s┼éowa i frazy kluczowe.
  • Optymalizacja kodu plikach .htaccess i .robots.txt
  • Umieszczenie mapy witryny dla robot├│w.
  • Kod powinien by─ç zgodny ze standardem W3C, kt├│ry okre┼Ťla jak tworzy─ç stron─Ö. Pozwala to na poprawne wy┼Ťwietlanie strony i jest ona r├│wnie┼╝ dost─Öpna dla wszystkich u┼╝ytkownik├│w bez wzgl─Ödu na to, z jakiego sprz─Ötu i oprogramowania oni korzystaj─ů.

Optymalizacja tre┼Ťci

Tre┼Ť─ç musi by─ç warto┼Ťciowa dla u┼╝ytkownik├│w i zawiera─ç aktualne informacje. Powinna by─ç unikalna i zwi─ůzana z tytu┼éem strony. Nasycenie tre┼Ťci frazami i s┼éowami kluczowymi nie powinno by─ç wi─Öksze ni┼╝ 5% ca┼éego tekstu.

Optymalizacja zdj─Ö─ç

Jest ona przeprowadzana pod k─ůtem zmniejszenia wagi plik├│w i bezstratnej kompresji.

  • Obraz jest przycinany do rozmiar├│w, kt├│re pozwalaj─ů wy┼Ťwietla─ç najwa┼╝niejsz─ů jego cz─Ö┼Ť─ç, np. zb─Ödne nadmiernie wyeksponowane na pierwszy plan t┼éo jest usuwane. Pozwala to zmniejszy─ç rozmiar zdj─Öcia.
  • Rozmiar grafiki powinien by─ç dok┼éadnie taki, jak wymaga tego szablon strony. Wstawianie zdj─Ö─ç wi─Ökszych i proporcjonalne tylko zmniejszonych do wymogu szablonu, prowadzi do niepotrzebnego zwi─Ökszenia wagi zdj─Ö─ç, co ma bezpo┼Ťredni wp┼éyw na d┼éu┼╝sze otwieranie si─Ö strony.
  • Op├│┼║nione ┼éadowanie zdj─Ö─ç i obraz├│w, czyli tzw. technika lazy load pozwala r├│wnie┼╝ znacznie skr├│ci─ç czas otwarcia si─Ö strony.
  • Mniejsze grafiki ┼é─ůczymy w jeden obraz. Technika ta nazywa si─Ö CSS Sprites. Pozwala ona na zmniejszenie liczby zapyta┼ä http i przy┼Ťpiesza ┼éadowanie strony.
  • Implementowanie ramek b─ůd┼║ t┼éa za pomoc─ů CSS.
  • Zapis obraz├│w w formatach nowej generacji: webp, jpeg 2000, jpeg XR.
  • Bezstratna kompresja zdj─Ö─ç i grafik.
  • Stosowanie opis├│w alternatywnych alt dla zdj─Ö─ç. Pozwala to wyszukiwarkom lepiej indeksowa─ç i ocenia─ç stron─Ö.

Optymalizacja słów kluczowych

Musimy okre┼Ťli─ç jakie s┼éowa s─ů najcz─Ö┼Ťciej wpisywane do wyszukiwarki przez u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy szukaj─ů oferowanej przez nas us┼éugi, czy produktu. Nast─Öpnie s┼éowa te umieszczamy w tytule strony, nag┼é├│wkach h1-h3, meta tagach, linkach i w tekstach na stronie stosuj─ůc odpowiedni─ů hierarchi─Ö. Im wy┼╝ej dane s┼éowo jest umieszczone na stronie, tym wi─Öksz─ů dla robot├│w Google ma wag─Ö.

Instalacja certyfikatu SSL

Do bezpiecze┼ästwa stron Google przywi─ůzuje coraz wi─Öksz─ů wag─Ö. Zainstalowanie certyfikatu SLL jest obecnie wr─Öcz konieczno┼Ťci─ů. Strony z certyfikatem plasuj─ů si─Ö w wynikach wyszukiwarki znacznie wy┼╝ej i s─ů lepiej przez Google postrzegane.

Optymalizacja strony internetowej w szczegółach

Tytuł strony

Jest szczeg├│lnie istotny, by─ç mo┼╝e nawet najwa┼╝niejszy. Jest on umieszczony na li┼Ťcie wynik├│w wyszukiwania. Jest zarazem pierwszym tekstem opisuj─ůcym stron─Ö (r├│wnocze┼Ťnie jest odno┼Ťnikiem do strony). Jest umieszczony na li┼Ťcie stron ulubionych w przegl─ůdarkach. Powinien zawiera─ç nie wi─Öcej ni┼╝ 5-10 s┼é├│w (nie wstawiaj wi─Öcej ni┼╝ 60, maksymalnie 70 znak├│w licz─ůc w tym spacje).
Je┼Ťli korzystasz z systemu CMS, wykorzystaj mo┼╝liwo┼Ť─ç wstawienia odr─Öbnego tytu┼éu na ka┼╝d─ů podstron─Ö.
Tytu┼é ka┼╝dej strony serwisu powinien by─ç unikalny i niepowtarzalny! Strony CMS cz─Östo automatycznie generuj─ů tytu┼é wzi─Öty z pierwszych s┼é├│w tekstu.
Stosuj tzw. metod─Ö wielkiej tr├│jki. Dobierz pierwsze 4 s┼éowa w ten spos├│b, aby dowolna ich kombinacja dawa┼éa kluczow─ů fraz─Ö. Taki zlepek s┼é├│w zawsze musi mie─ç sens.
Nie umieszczaj w tytule strony s┼é├│w, kt├│rych nie ma w tre┼Ťci na stronie lub s─ů niezgodne z jej zawarto┼Ťci─ů. Nieraz jest to traktowane przez wyszukiwarki jako SPAM.

Meta tag description

Wszystkie meta tagi powinny by─ç oddzielnie przygotowane dla ka┼╝dej podstrony witryny. 
Opis strony jest szczeg├│lnie wa┼╝ny. Dlaczego? Gdy┼╝ jest umieszczony jako opis serwisu przez wi─Ökszo┼Ť─ç wyszukiwarek w tym Google. Je┼Ťli nie umie┼Ťcimy tego tagu w kodzie strony, wyszukiwarka w opisie wstawi pierwsze s┼éowa wzi─Öte z tre┼Ťci strony. W tagu description umie┼Ťci─ç nale┼╝y pe┼éne zdania opisuj─ůce dok┼éadnie dan─ů podstron─Ö serwisu. Tag ten powinien zawiera─ç r├│wnie┼╝ s┼éowa kluczowe - optymalnie 4-6 s┼é├│w / fraz kluczowych.
Wa┼╝na zasada: s┼éowa kluczowe, do kt├│rych przywi─ůzujemy najwi─Öksz─ů wag─Ö powinny znajdowa─ç si─Ö ZAWSZE na pocz─ůtku! Dotyczy to wszystkiego, co ┼é─ůczy si─Ö z Twoj─ů stron─ů www. Zar├│wno tre┼Ťci strony, jak i znacznik├│w meta.
Nigdy nie kopiuj zawarto┼Ťci tagu title do tagu desription! S┼éowa kluczowe mog─ů si─Ö oczywi┼Ťcie powtarza─ç, ale ju┼╝ tre┼Ť─ç musi by─ç inna. Opis strony powinien zach─Öca─ç internaut─Ö do odwiedzin Twojej strony poprzez klikni─Öcie w link - tym bardziej si─Ö przy┼é├│┼╝!
Nie stosuj d┼éu┼╝szych opis├│w ni┼╝ 278 znak├│w. 

Meta tag keywords

To s┼éowa kluczowe (np.grafik) i frazy (np. grafik komputerowy Wroc┼éaw), kt├│re opisuj─ů Tw├│j serwis (dan─ů podstron─Ö). Jeszcze raz zaznacz─Ö, ┼╝e w meta tagach nale┼╝y umieszcza─ç wy┼é─ůcznie s┼éowa / frazy, kt├│re wyst─Öpuj─ů w tre┼Ťci na stronie (w sekcji body). Inaczej mo┼╝esz zosta─ç pos─ůdzony o SPAM 
Pisz─ůc s┼éowa kluczowe miej na uwadze zar├│wno liczb─Ö mnog─ů, jak i pojedyncz─ů.
Nie należy powtarzać słów kluczowych! W każdym razie nie więcej niż jedno powtórzenie. Najlepiej używać tych słów jako synonimy i w liczbie mnogiej.

Nagłówki h1.... h6

Bardzo wa┼╝ny element. Stosuj koniecznie nag┼é├│wki. H1 jest oczywi┼Ťcie najwa┼╝niejszy (powt├│rz po prostu w h1 tytu┼é, czyli tre┼Ť─ç tagu title). Najmniej wa┼╝ny jest tag h6.
Nag┼é├│wki spe┼éniaj─ů funkcj─Ö tytu┼é├│w w blokach tekstu. Tak jak w ksi─ů┼╝ce. Tak wi─Öc powinny opisywa─ç zawarto┼Ť─ç blok├│w tekstowych.
Technicznie bior─ůc, r├│┼╝ni─ů si─Ö od siebie wielko┼Ťci─ů czcionki. Natomiast od strony pozycjonerskiej posiadaj─ů odr─Öbn─ů wag─Ö dla wyszukiwarek. W nag┼é├│wkach h1 do h6 nale┼╝y umieszcza─ç s┼éowa / frazy kluczowe. Bez przesady jednak - nie wi─Öcej ni┼╝ 3-4 (najlepiej 1-2). Ilo┼Ť─ç s┼é├│w zawarta w nag┼é├│wku nie powinna przekracza─ç 10. Nie stosuj te┼╝ powt├│rze┼ä.

Wyr├│┼╝nienia

Wa┼╝ne s─ů, ale w do┼Ť─ç umiarkowanym stopniu podkre┼Ťlenia, pogrubienia i pochylenia czcionki. R├│wnie┼╝ pozwala to zwi─Ökszy─ç czytelno┼Ť─ç tekstu - u┼╝ywaj tej techniki.

Linki (┼é─ůcza)

Ponownie niesamowicie wa┼╝na kwestia. Linki - mamy ich dwa rodzaje:

  • zewn─Ötrzne - kieruj─ůce na zewn─ůtrz,
  • wewn─Ötrzne - kieruj─ůce do podstron wewn─ůtrz danej witryny.

Obydwa rodzaje link├│w s─ů niezwykle istotne. Zwi─Ökszamy dzi─Öki nim pozycj─Ö serwisu. 
Anchor tekst, czyli zawarty w linku tekst MUSI zawiera─ç kluczowe s┼éowa. Dla wypozycjonowania serwisu na wybrane frazy / s┼éowa jest to niezwykle istotna kwestia. 
W anchor tekst nie umieszczaj więcej niż 7 słów (optymalnie 2 - 3).

Opisy (alt, title)

Opisy alternatywne - r├│wnie┼╝ mo┼╝emy umie┼Ťci─ç w nich s┼éowa kluczowe (ale z umiarem) Opisy obrazk├│w (alt) s─ů zalecane, a w zasadzie wymagane.

wykonywanie strony joomla

G┼é├│wny tekst strony ÔÇô sekcja body

Jest to najwa┼╝niejsze miejsce na stronie. Tutaj umieszczasz w┼éa┼Ťnie tre┼Ť─ç g┼é├│wn─ů i nie ma ┼╝adnych ogranicze┼ä. Tekst musi by─ç jednak dobry.
Co to znaczy? Nie da si─Ö odpowiedzie─ç na to jednym zdaniem. Dobry pod ka┼╝dym wzgl─Ödem: sensu, tre┼Ťci, ┼éatwo┼Ťci zrozumienia, uk┼éadu, g─Östo┼Ťci s┼é├│w kluczowych / fraz kluczowych oraz przejrzysto┼Ťci.

Lokalizacja słów kluczowych

Najwa┼╝niejsze s┼éowa kluczowe nale┼╝y umieszcza─ç jak najbli┼╝ej g├│ry KODU strony - niewa┼╝ne jest, jak b─Ödzie ona wygl─ůda┼éa w przegl─ůdarce. Wa┼╝ne jest, gdzie w kodzie strony umie┼Ťcimy s┼éowa kluczowe, czyli jak najwy┼╝ej.

Cz─Östotliwo┼Ť─ç

Cz─Östotliwo┼Ťci pojawiania si─Ö szukanego s┼éowa w tytule, tek┼Ťcie, opisach i s┼éowach kluczowych r├│wnie┼╝ wp┼éywa na warto┼Ť─ç strony. Jest to stosunek ilo┼Ťci powt├│rze┼ä szukanego s┼éowa do wszystkich s┼é├│w w tytule, tek┼Ťcie Body) itd. 
Dla danego s┼éowa kluczowego cz─Östotliwo┼Ť─ç powinna by─ç wysoka w granicach 1-3%. Z drugiej jednak strony nie nale┼╝y przesadza─ç z powtarzaniem tych┼╝e s┼é├│w. Mo┼╝e powsta─ç podejrzenie SPAMU, co znacznie zani┼╝y pozycj─Ö strony.

Dlaczego warto pozycjonowa─ç stron─Ö internetow─ů?

Chcesz zam├│wi─ç projekt strony ÔÇô przeczytaj. Wa┼╝ne!

C├│┼╝ z tego, ┼╝e b─Ödziesz mie─ç ┼éadn─ů i atrakcyjn─ů stron─Ö www Legnica, je┼Ťli b─Ödzie si─Ö ona plasowa─ç na odleg┼éych miejscach w wynikach wyszukiwarki Google. Taka strona opr├│cz funkcji reprezentacyjnej dla firmy nie przysporzy ani jednego klienta, gdy┼╝ nikt do niej nie zajrzy. Sam odpowiedz sobie na pytanie, jak cz─Östo szukaj─ůc czego┼Ť w internecie, otwierasz strony, kt├│re znajduj─ů si─Ö na dalszych pozycjach. Raczej robisz to sporadycznie lub w og├│le. W ten spos├│b post─Öpuje wi─Ökszo┼Ť─ç ludzi.

Ma┼éo os├│b zdaje sobie spraw─Ö, jak du┼╝o jest w sieci stron. Je┼Ťli szukasz jakiego┼Ť produktu lub us┼éugi i wpiszesz do wyszukiwarki odpowiednie has┼éo, to wy┼Ťwietli si─Ö niemal zawsze wi─Öcej ni┼╝ 100 000 tys.(!) wynik├│w. W niekt├│rych bran┼╝ach cz─Östo jest to ponad 1 mln. Np. na fraz─Ö wpisan─ů do wyszukiwarki "tworzenie stron Legnica" wy┼Ťwietli si─Ö ok. 1 550 000 wynik├│w ÔÇô sprawd┼║ samemu dla swojej bran┼╝y (w wyszukiwarce Firefox liczby wynik├│w s─ů podane na samej g├│rze tu┼╝ pod menu).

Na ka┼╝dej stronie w wynikach naturalnych (bez reklam) Google wy┼Ťwietla 10 stron. Na pierwszej i cz─Östo drugiej s─ů jeszcze Mapy Google i p┼éatne reklamy. Statystyki podaj─ů, ┼╝e a┼╝ 75% os├│b nigdy nie przechodzi dalej i zostaje na pierwszej stronie Google. 21% u┼╝ytkownik├│w otwiera drug─ů i trzeci─ů stron─Ö. Jak wida─ç, na dalsze strony ju┼╝ ma┼éo kto zagl─ůda.
Jeszcze jedna istotna informacja. Ok. 70-80% u┼╝ytkownik├│w nie klika w p┼éatne wyniki wyszukiwania, czyli reklamy. Reklamy zapewniaj─ů dobre wy┼Ťwietlenia, ale s─ů p┼éatne i na d┼éu┼╝sz─ů met─ů dla firmy bardzo kosztowne.

Podane powy┼╝ej dane doskonale obrazuj─ů skal─Ö trudno┼Ťci z wi─ůzan─ů z dobrym wypozycjonowaniem strony. Totalnie b┼é─Ödne jest przekonanie wielu klient├│w zamawiaj─ůcych utworzenie strony, ┼╝e wystarczy j─ů mie─ç, byle w swym wygl─ůdzie ┼éadn─ů i atrakcyjn─ů, a wszyscy "rzuc─ů" si─Ö j─ů ogl─ůda─ç. Prawda jest tak, ┼╝e je┼Ťli strona b─Ödzie wy┼Ťwietlana w wynikach daleko, a s─ů przecie┼╝ setki tysi─ůce stron na ten sam temat, z tymi samymi us┼éugami i produktami, to przys┼éowiowy pies z kulaw─ů nog─ů tam nie zajrzy.

Rozwi─ůzaniem problemu jest utworzenie strony, kt├│ra jest ju┼╝ od samego pocz─ůtku zaprojektowana we w┼éa┼Ťciwy spos├│b: zoptymalizowana pod wyszukiwark─Ö i uwzgl─Ödniaj─ůca wszystkie czynniki pozycjonuj─ůce stron─Ö algorytmu Google, a jest ich ok. 300.

Je┼Ťli zam├│wisz stron─Ö bez pozycjonowania i optymalizacji, to nie ma ona najmniejszych szans na dobr─ů lokat─Ö, cho─çby by┼éa niesamowicie atrakcyjna. Gdy zg┼éosisz si─Ö p├│┼║niej do jakiej┼Ť firmy, aby j─ů wypozycjonowa─ç, to pierwsz─ů rzecz─ů, jak─ů powiedz─ů Ci, aby zrobi─ç, to jej przebudowa i optymalizacja pod wyszukiwark─Ö Google ÔÇô dodatkowo za to zap┼éacisz. Znacznie rozs─ůdniej jest to zrobi─ç wcze┼Ťniej ju┼╝ na etapie budowy strony.

Optymalizacja strony pod wyszukiwark─Ö Google

Niezmiernie te┼╝ wa┼╝ne jest te┼╝ znalezienie odpowiedniej i kompetentnej firmy tworz─ůcej strony internetowe. Wbrew zapewnieniom widocznym na wielu stronach nie wszyscy to potrafi─ů. Pozycjonowanie stron to swego rodzaju sztuka poparta do┼Ťwiadczeniem i rzeteln─ů wiedz─ů. Do┼Ťwiadczenie i d┼éugoletnia praktyka w pozycjonowaniu stron SEO jest konieczna, gdy┼╝ Google nie ujawnia wszystkich czynnik├│w branych pod uwag─Ö przy wyznaczaniu pozycji wy┼Ťwietlania strony w wynikach przez algorytm.

Je┼Ťli chcesz zam├│wi─ç stworzenie strony www, to sprawd┼║ przede wszystkim, czy strona firmy, kt├│ra oferuje takie us┼éugi, wy┼Ťwietla si─Ö przynajmniej na kt├│rej┼Ť z 3 pierwszych stron wynik├│w dla miejscowo┼Ťci, gdzie jest siedziba firmy np. "tworzenie stron Legnica". Trudno przecie┼╝ m├│wi─ç o skutecznym wypozycjonowaniu Twojej strony, je┼Ťli firma oferuj─ůca tak─ů us┼éug─Ö nie potrafi zrobi─ç tego z w┼éasn─ů.

Tworz─ůc stron─Ö www Legnica optymalizuj─Ö zar├│wno tre┼Ť─ç, jak i poszczeg├│lne jej elementy. Ca┼éa witryna jest dopasowana do wymog├│w i kryteri├│w stawianych przez algorytmy Google. Dzi─Öki temu wyszukiwarka mo┼╝e oceni─ç warto┼Ť─ç strony i wy┼Ťwietli─ç j─ů na odpowiednio wysokiej pozycji. Optymalizacja zapewnia lepsze zrozumienie zawarto┼Ťci witryny przez roboty sieciowe. Tym samym sprawia, ┼╝e strona jest wy┼Ťwietlana wysoko w wynikach w momencie, gdy u┼╝ytkownik wpisze do wyszukiwarki okre┼Ťlone s┼éowo kluczowe, czy fraz─Ö.

O skutecznym wypozycjonowaniu stworzonych przeze mnie stron www Legnica, najlepiej ┼Ťwiadczy 100% pozytywnych opinii w Google. Opinie te s─ů niezale┼╝ne i nie mo┼╝na nimi manipulowa─ç. Nie ma mo┼╝liwo┼Ťci te┼╝ ich usuni─Öcia, gdy s─ů negatywne. Mo┼╝na na nich polega─ç w przeciwie┼ästwie do opinii wstawianych na w┼éasne strony, gdzie dowolnie mo┼╝na sobie wszystko napisa─ç lub odpowiednio dobra─ç tylko te pozytywne.

 

100% pozytywnych opinii w Google ÔÇô 15 lat do┼Ťwiadczenia przy tworzeniu stron

Opinie umieszczone w Google s─ů niezale┼╝ne. Nie ma mo┼╝liwo┼Ťci ich usuni─Öcia, czy te┼╝ zmiany tre┼Ťci. Mo┼╝na na nie jedynie odpowiedzie─ç. S─ů one wiarygodne, gdy┼╝ nie mo┼╝na nimi manipulowa─ç.

 

 

 

100% pozytywnych opinii w Google ÔÇô 15 lat do┼Ťwiadczenia przy tworzeniu stron

Opinie umieszczone w Google s─ů niezale┼╝ne. Nie ma mo┼╝liwo┼Ťci ich usuni─Öcia, czy te┼╝ zmiany tre┼Ťci. Mo┼╝na na nie jedynie odpowiedzie─ç. S─ů one wiarygodne, gdy┼╝ nie mo┼╝na nimi manipulowa─ç.

 

 

 

Obszar dzia┼éalno┼Ťci ÔÇô tworzenie stron internetowych w miastach:

Obszar dzia┼éalno┼Ťci
Tworzenie stron internetowych w miastach:

Witold Czuba Tworzenie stron Warszawa, Wroc┼éaw i Legnica | Teksty SEO pozycjonuj─ůce strony | Grafika na strony internetowe | Mapa strony | Polityka prywatno┼Ťci
Adres:, Marynarska 54, 59-220, Legnica, dolno┼Ťl─ůskie, Polska, Tel.: +48 780 060 995, Pon. - pt. 8:00 - 17:00

 

Witold Czuba

Tworzenie stron Warszawa, Wroc┼éaw i Legnica | Teksty SEO pozycjonuj─ůce strony | Grafika na strony internetowe | Mapa strony | Polityka prywatno┼Ťci

Marynarska 54, 59-220 Legnica,, dolno┼Ťl─ůskie, Polska,
Tel.: +48 780 060 995,
Pon. - pt. 8:00 - 17:00